Jak využít sociální sítě pro propagaci změny obsahu našich stránek
Internetové stránky  |  03.03.2018

V článku se společně podíváme na otázku jak dát vědět našim zákazníkům, poté co jsme změnili obsah našich internetových stránek. Změnou stránek myslíme přidání aktualit, novinek, článků, ale patří sem i změna textové obsahu, aktualizace nabízených služeb, aktualizace fotogalerií či referencí a referenčních projektů. Dozvíte se jak nám k tomu pomohou sociální sítě a přidáme také potěšující informaci, že nás to nemusí nic stát.

Dnešní článek volně navazuje na článek Staráme se správně o své internetové stránky? Poté co jsme realizovali změny našich stránek, např. přidali novou referenci, aktualizovali fotogalerii, aktualizovali seznam našich služeb, tak je vhodné o tom informovat. Můžeme k tomu použít i napsání aktuality, abychom naši změnu propagovali. Dnešní článek je ale na  téma propagace na sociálních sítích, takže se primárně zaměříme na tuto oblast.

Nejoblíbenější sociální sítí v České republice je síť facebook. O tom jak má vypadat správně postavená profesionální stránka společnosti na facebooku jsme samostatně hovořili v článku: První kroky při propagaci společnosti na sociálních sítích. Když stránku na facebooku naší společnosti již máme, tak můžeme tzv. na-sdílet informace, které pomohou k tomu, aby o našich aktivitách naši zákazníci věděli.

Sdílení adresy

Pokud např. přidáme novou referenci, aktualitu, novinku, článek, tak můžeme nasdílet adresu stránky. Stačí vložit celou www adresu na facebook a o vše ostatní se facebook postará sám.

Sdílení obrázku

Pokud jsme aktualizovali galerii fotografií na webu, tak můžeme nasdílet celou adresu na tuto galerii nebo můžeme na facebook nasdílet jen konkrétní obrázek, který je nejzajímavější. Pokud vyberete správný obrázek, tak vám budou obrázek lidé „lajkovat“ a také komentovat. Díky tomu, se o příspěvku dozví další lidé – další vaši potenciální zákazníci.

Sdílení obecné informace

Na facebook můžeme také přidávat samostatné věty nebo celé texty. Informativní text pak zůstane na facebook stránce a uvidí ho lidé, kteří vaši stránku sledují nebo lidé, kteří na váš facebook přijdou. Lidé kteří vás zatím nesledují můžete zaujmout vašimi příspěvky a oni vás začnou sledovat, což je přesně to, co chceme.

Těmito technikami si budujeme naši základnu na facebooku.

Co přinese sdílení na facebooku

Kromě zmíněného benefitu, že lidé vědí o vašich změnách na stránkách a přidaných informacích, které pro ně mohou být cenné, tak dalším benefitem je, že vznikne automaticky tzv. zpětný odkaz na váš web. Tímto pomáháme tzv. zdravému odkazovému profilu o kterém si více řekneme v článku Co je zdravý odkazový profil.

Další výhoda, když jsme činní a přidáváme informace na facebook je, že se na nás – naši zákazníci dívají jako na aktivní lidi, kteří jdou s dobou a je pro nás důležité a prestižní informovat o novinkách v naší společnosti.

Jestli si nyní říkáte, že výše zmíněné nejste schopni realizovat, nebo na to nemáte čas, tak věřte, že nejste sami a proto jsme tu my, abychom vám toto pomohli spravovat a vy jste měli jen dohled.

Věříme, že vás dnešní článek zaujal a že se zamyslíte nad tím, v jaké kondici jsou vaše facebookové stránky a jestli dostatečně využíváte potenciál co sociální sít facebook nabízí.

Líbí se vám tento článek? Autora článku potěší, když ho nasdílíte na svém ico.
Další články
Infografika  |  16.08.2018
V článku se blíže podíváme na termín „Infografika“, vysvětlíme si co slovo znamená, jak se dá infografika využít při našem podnikání a to z interního pohledu, t...
192
Design loga  |  31.07.2018
V dnešním článku vás necháme „tak trochu“ :) nahlédnout na to, jak u nás ve společnosti probíhá realizace loga. Článek je zajímavý pro zvědavého čtenáře, kteréh...
192
Corporate design  |  30.06.2018
V dnešním článku se blíže podíváme na corporate design neboli „jednotný vizuální styl“. Obsah článku bude zajímavý pro čtenáře, kteří mají svoji společnost nebo...
192
Konzultace  |  08.06.2018
Článek se blíže věnuje tématu analýzy existujícího projektu a analýzy proveditelnosti projektu. V první části se podíváme na analýzu již existujícího projektu, ...
192
2D video  |  10.05.2018
Dnešní článek si klade za cíl představit pojem 2D promo video, ukázat rozdíl oproti klasickému videu, které vídáme na internetu, v televizi a hlavně ukázat jaké...
192
Internetové stránky  |  01.04.2018
V dnešním článku vám v obecné rovině představíme problematiku zpětných odkazů, zdravého odkazového profilu, etických a neetických technikách získávání zpětných ...
192